2 yıldır fragman sitesinde adsense kullanıyorum ve sayfa içinde full izle tarzında açıklamalar da yapıyorum yılda 1 kez adsense telif hakkı nedeni ile sitemde reklam sunumunu devre dışı bırakıyor sitemde sadece fragman var diye itiraz ettiğimde tekrar etkinleştiriyor yani bence siz full sürümü yayınlamadığınız sürece sorun olmayacaktır