Arkadaşlar burada yaptığınız işler konusunda birbiriniz ile tartışmanız hiç hoş değil ve 15 yaşındaki iki çocuğun atışması gibi. Ben müşteri olsam hiçbirinize iş vermem. Kim yapıyorsa yapıyordur. Biriniz yaparım diyorsa belki yapabilir çıkıpta diğeri yapılmaz manasında birton laf söylüyor. Ben yapamam ise başkasının alacağı işe çomak sokmam.

Bir çekememezlik var forumda. Çok konularda bu var. Bir arkadaş işi alacak başkaları saydırıyor yapılmaz o fiyata vs. . Gereksiz yazışmalar.