Herkesin güzel yorumları için teşekkürler. Peki birden çok dil kullanıp faydasını gören oldumu. Yani biliyorsunuz'ki bu iş kolay bir iş değil, zahmet bir iş. Bu zahmete girsek karşılığını alırmıyız acaba. Siz olsanız projelerinizi türkçe ve ingilizce olarak iki dildemi yoksa, bir çok dildemi yaparsınız ?