LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahıs şirketi kurup evin bir odasını ofis olarak gösterebilirsiniz hocam.
Nasıl yapıyoruz bu işlemi çok zorluğu varmı. Birde çinden getirmesi nasıl oluyor