bende de aynı durum var.. Bolca tanıtım yazısı yazıp, küçük imleme paketlerimi almak lazım. Yoksa kaybettiğimiz linklerden daha kaliteli footer linkmi almak lazım en az 3 aylık karar veremedim..
Şuan google ,adet döneminde o yüzden tersi pis olur diye. Tanıtım yazısı alıyorum.
Yine söylüyorum tanıtım yazısı satan içinde ******,*****,bahis abidik gubidik sitelerin linki olmayan sitelere kapımız açık bilen duyan PM atsın..