Hocam cevap veriyorlar sorun yok ama icraat yok. 4 aydır aynı sorunları yaşıyorum bildirim açmaktan usandım.

punto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internet bilisimde ücreti pesin ödenen bir reseller hesabım var. bir kere sorumu cevapsız bırakmadılar, en ufak durumda mail gönderdiler. Bazen düşünüyorum, hani bu şekilde yazmaktansa maillerini yeterli kontrol ediyorlar mı düşüncesi geliyor aklıma. nacizane düşüncem.