OzgunWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef internetbilisim'e ait olan müşterimin firma sitesinde de aynı sorunları yaşıyorum. Mailler falan gitmiyor. Hizmet sonu tarihinde siteyi taşıyacağım.
internet bilisimde ücreti pesin ödenen bir reseller hesabım var. bir kere sorumu cevapsız bırakmadılar, en ufak durumda mail gönderdiler. Bazen düşünüyorum, hani bu şekilde yazmaktansa maillerini yeterli kontrol ediyorlar mı düşüncesi geliyor aklıma. nacizane düşüncem.