Bana PM atan arkadaşlar kusura bakmayın 2 gündür forumda yoktum.Notlarımı aldım gerekli PM'leri ilettim.Forma ihtiyacı olan arkadaşlar bana ulaşabilirler.Elimden geldiği sürece yardımcı olmaya çalışacağım.
Saygılarımla.