bulut57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onu nasıl ayarlıycam format atarken 30 gb C bölümüne 30 gb D bölümüne yapsam. toplam 60 gb yapar. Ama bu bölümün bad sectörsüz bölüm olup olmadığını nasıl anlayacam
HDTune ile cdden çalışan xp kullanarak yavaş sector taraması yaptırın. Kaçıncı sektörde kırmızı nokta başlıyor ise o noktaya kadar kullanabilirsiniz. Yani atıyorum baştan 245760 MB sektöründe hata veriyorsa diski bölümlerken sadece o kadar alanı kullanabilirsiniz. Yani baştan itibaren olan yeşil noktaları kullanabilirsiniz ancak. Bölümledikten sonra rahat kurulum yaparsa zaten sorun yoktur ama yapmazsa o alanda da bad sector oluşmuş demektir.