benzer konuyu off-topic e de açtım ama burayada açayım. google a ödeme yaparken hangi bankaları kullanıyorsunuz? iş bankası yüksek komisyon almaya başladı bu aralar. müşteriden aldığımız komisyonu banka bizden alıyor. varmı yurt dışı ödemede komisyon almayan banka?