Ben yazabilirim fakat başkasının adına konu açmak yasaktı diye biliyorum. Arkadaşınızın sorumluluğunu alıyor musunuz ?
hocam yasak olduğunu bilmiyordum iyilik olsun diye açtım.
güvenilir arkadaşlar kapora almadan iş yapmayınız hocam sonra benide kendinizide zor durumda bırakmayınız
not: arkadaşın konusunu açtım benle bi yakınlığı yoktur
iş yapacak arkadaşlar buna dikkat etsin ne siz nede ben zor durumda kalmak istemem
+
foruma forum haricinden konu açılabilecek bi kısım olsa iş almak için çokda iyi olur
yönetime iletebilirsek yardımcı olacaklarını düşünüyorum