Arkadaslar, ben öyle video/muzik dinlemiyorum.
Sadece sitelerimi guncellicem, haberlere felan gircem. Gunde en fazla 200 mb kullanacagimi dusunuyorum. 46 gün kalacagim, yani 10GB yetecek galiba, ama ben biraz fazla 15-20GB almak istiyorum. 20 GB pakketi nereden alabilirim?
ve bu vinn lar nerden alinir, kac paradir?
Birde bu data yi telefon hattima aldirabiliyormuyum? Telefonumu modem olarak kullanirim?