Hocam sınav sonuçları artık o kadar geç açıklanmıyor.Çünkü ben mesela 29 haziranda yazılı sınava giriyorum geçersem 10 temmuzda direksiyon sınavına gireceğim.Aradaki süreler kısaldı artık baya.Ehliyeti almak için geç bile kaldım yurtdışında olduğum için.Eylülde 19 bitiyor 20 olacağım çünkü.Çevremdeki arkadaşlarımın çoğu aldı ehliyetlerini