Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40K hite sahip bir sitede neden reklam kullanmadınız? Ayrıntılı bir PM rica ediyorum.
40k siteden gelecek reklam parasına ihtiyacım olmadığı için eklemedim. Sadece kendime ait mobil reklam ve msn pop reklamım var sitede. Adresi pm atıyorum.