Robots.txt'den engellersen bir hırsıza, arka cam açık girebilirsin demeye benzer. Bence bu kadar takıntınız varsa ki bence bu biraz fazla tedbirli olmak, bot klasörünün ismini sacma bir sey yapin, sifre koyun ve title'da falan "bot" kelimesi geçmesin.