kelam, php bölümüne açtığın başlıklardan anladığım kadarıyla facebook'ta kullanıcıların token bilgilerini alıp veritabanına kaydetmeye çalışıyorsun.
benim merak ettiğim bir şey var, diyelim ki elimizde kullanıcıların token bilgileri var, ne işimize yarar?
şifresi almak haricinde herşeyi yapabilirsin ben bi panel üzerinde çalışıyorum şu aralar bukonular o yüzden