kelam, php bölümüne açtığın başlıklardan anladığım kadarıyla facebook'ta kullanıcıların token bilgilerini alıp veritabanına kaydetmeye çalışıyorsun.
benim merak ettiğim bir şey var, diyelim ki elimizde kullanıcıların token bilgileri var, ne işimize yarar?