_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hata olur ki ? Bootstrap en başarılı CSS Jquery framework benim gözümde. Yani ben oyle söylüyorum onun için. Aklımdaki yapıda aynen bu şekilde zaten üstte yazmıştım. Teşekkürler yorum için ama bana neden Bootstrap değil ibaresini aç lütfen Özer

TO için de aldım notu. Zaten dediğin gibi olması gereken.
bilmiyorum ama çok sıkıcı geliyor bana bootstrap tasarımı,ayrıca da sıradan. yapabileceklerin sayılı. jquery ve css konusunda sıkıntı yok ama işte öyle... bi adsense sitesine gitmez diye düşünüyorum.