bence bootstrap kullanmak hata olur. öncelikle onu söyleyeyim. başka alternatiflere yönelebilirsin.
temayı her açıdan şekillendirilebilir yaparsan kesinlikle emeğinin karşılığını alırsın. bunun yolu da dinamik bileşenlerden geçiyor. örneğin anasayfa için 5-6 adet bileşen hazırlarsın. isteyen anasayfasını kendi oluşturur. aynısı üst kısım ve sağ sol için de geçerli. bahsetmişsin zaten temanın sınırsız renk seçeneği olacağından.
eğer bu şekilde yaparsan temayı eğitim sitesi olan da kullanır mobilya olan da.
ayrıca temalarını değiştirmeleri için müşterilere çok da iyi bir sebep sunmalısın. temanın yüksek sayfa to suna sahip olması gerekir ki bu da işin en baba kısmı.