Bende konu sahibinin affına sığınarak sormak istiyorum.Eylülde 18 dolmuş olucak ne zaman başvurmam gerekir kursa?Dolmadan önce başvurabiliyor muyum?(Yani ehliyeti aldığımda 18 olucak şekilde)