Yahu ben ne sağcıyım ne solcuyum ne de ortacıyım. Ben hiçbirşeyin tarafında değilim küçüklüğümden beri. Ama gidip de eylem yapacaksanız gencecik çocukları ortalığa saçmayın. Onların aklı "büyüklerim yapıyor, ben ağacıda seviyorum, bende yapayım o zaman" düşüncesiyle dolu ancak. Bırakın onlar dersini çalışsın, siz büyükler gidin ne yapıyorsanız yapın.

Ekleme: O resimdeki küçük kız çocuğuna biber gazı yediren anne babaya yazıklar olsun. Git kendin direnişini yap çocuğuna o yaşta biber gazı yedirmeye ne hakkın var yaw