Bu c panel lisansı bana yıllardır lazım olmadı. Kimler ne için kullanıyor bunu acaba.

2 adet reseller hesabım var lisans vs. sorunu olmadı daha bugüne kadar.

Kısa bir açıklamayla bilgilendirebilirmisiniz acaba?