Konu
cpanel lisans bitti. Almasam birsey olurmu?
19-06-2013, 16:22:09
#11
Defineci
Bu c panel lisansı bana yıllardır lazım olmadı. Kimler ne için kullanıyor bunu acaba.
2 adet reseller hesabım var lisans vs. sorunu olmadı daha bugüne kadar.
Kısa bir açıklamayla bilgilendirebilirmisiniz acaba?