3-4 ay kullandım sorun yaşamadım ama yedek felan lazım olursa cpanelden alamazsın, sürekli yedeğini admin panelden ve ftpden almanı öneririm. Bildiğim kadarıyla cpanel lazım olursa istediğin zaman ücretini ödeyip açtırabiliyorsun. Yinede serverına bir sor istersen tam emin değilim.