merhaba arkadaslar cpanel lisansim gecen gün biti. ama sitelerim calismaya devam ediyor. suan ftp ye ve panele giremiyorum ve ihtiyacimda yok giris yapmaya. Acaba cpanel lisans uzun süre satin almasam sadece bana lazim oldugunda 1 aylik satin alsam sonra gene almasam bir sorun cikarmi acaba? suan sitelerim calisiyor sorunsuz bu yeterli bana.