RoTrKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzak veritabanı bağlantısı kurduğun taktirde ve şuan ki sunucundan uzak bağlantı portunu açarsan istediğin gibi bir başka sunucuya paneli kurabilirsin.
Hocam bu konuda yardımcı olabilir misin ?