Daha müşterileriyle nasıl konuşulması gerektiğini bilmeyen insanlarla iş yapmayın bu nasıl konuşma tarzıdır küçüklükten kalma sorunların mı var herkese gider yapıyosun yada real hayatta çokmu eziliyorsunda burda bişeyleri kendine kanıtlamaya çalışıyorsun ?
Bu adamın mesajlarını gördükten sonra girdim eskilerden kalma adsense panelime gönderdim kimlik 20 dkda işlem tamamdır.
senin gibi insanlar yüzünden böyle sert konuşuyorum.Gelip konulara saçma sapan konuşup insanın sinirlerini hoplatın sonrada niye giderli konuşuyorsun vs vs deyin.Mod lütfen konuyu kapasın.Çünkü amacından saptı olay.