Bende kurdum ama yazıyı yazıpta publish e tıklayınca çok bekliyor,bakıyorum facebook'a eklemiş mesela;ama hala beklemede görünüyor.Sizde de aynı şekilde bekliyor mu yazıyı gönderirken?