WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bad sector çözümü yok hocam sadece hddyi o kadar kullanabilirsiniz. Mesela 1 gb sonrasinda oluştu bs, o zaman ne kadar olursa olsun 1 gb kullanılabilir ilerisi yok

GT-S5660 cihazımdan gönderildi

Hocam 75 gb de sonra tarama devam etmedi. Yani hd tune takıldı kaldı.Bikaç tane kırmızı nokta oluştu. Devamı gelmedi. 1-2 saat sonra bilgisayarı kapatıyım dedim. Bilgisayar kapanırken ayarlanız kaydediliyor dedi. Burada takıldı kaldı. Reset çektim. Yine bilgisayar çöktü.

Hardiskin 75 gb den sonrasını silemez miyiz. 75 gb sonrasında hata oluşuyor.