Program bende açılmadı ve şöyle bir hata verdi.
.NET framework 4 yüklü olmadığı için olabilir. Bilmiyorum. 4 bilgisayarda denedim çalıştı. Aksam v0.5 sürümü ile net framework 2 uyumluluğu getircem aksam pm atayım deneyelim.
HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi