Aicha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım senin yaptığında büyük ayıp benimle anlaşıyosun kabul ediyosun üstüne başka adamla anlaşıyosun tebrik ederim seni ben programı boşu boşuna yazdım o zaman madem başka adamla anlaşacaktın benimle niye anlaşıpta neden emeğimi boşuna çıkarttın ?
Referansınız dahi yok. Kaldı ki size kesin bir üslub ile anlaştığımızı söylemedim. Yüksek bir özgüven ile "...beğeneceğinize adım gibi eminim." cümlesine karşılık, referansları sağlam, kaliteli iş çıkaran bir yazılımcı varken sizi mi seçmeliydim?
Kesin olarak anlaşmadığımız için; emeğinizin zayi olabileceğini belirtmiştim. Velhasıl çabalarınız için yine de teşekkür ederim.
Selametle.