Bu doubleclick dart bende farklı şekilde oluyor.

Sayaçtan bakıyorum site.com/double....dart...vsvsvs.robots.txt" şeklinde siteye giriş oluyor haliyle böyle bir sayfa olmadığı için 404 sayfasında duruyolar.

Konu ile alakalı bir arkadaş açıklama yaptı ama https://www.r10.net/google-adsense/10...-bu-nedir.html göz atın isterseniz.