zip olarak indirdim komple mi atacağım dizine yoksa içinden birini mi çıkaracağım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:16:37 -->-> Daha önceki mesaj 12:16:07 --

WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bende bu dosyayi indirdim. dosyanın içinde pdf var.
sunucu anadizine
vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://productforums.google.com/foru...se/InlnZ21wD4E
Şu adresi bi inceler misiniz? Burada "bobby131313" nickli kullanıcının paylaştığı bir dosya var. Onu kullanmak mı gerek ?
zip olarak indirdim komple mi atacağım dizine yoksa içinden birini mi çıkaracağım