Blogger olsa alabilirdim ama tr.gg sisteminde bana göre kendine değil bu hizmeti ücretsiz veriyorum diyenlere hizmet ediliyor, sitenin her yerinde kendi reklamları var (sözüm ona tr.gg sahiplerine

)
Evet, sistemde çok reklam var ama baştan paravan blog açıp kasacağınıza bu işe yarayacaktır diye düşünüyorum. Pr1, hiti de var, indexi de var.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:08 -->-> Daha önceki mesaj 11:47:55 --
Bide O Olsa Tamam Zaten Boş Hiçbirşey Yok İçinde
İçinde bir şey olmayan blogspotu alacaklarını sanmıyorum
Fiyat 30 TL'ye çekildi.