ben de zaten seni destekleyici olarak yazmıştım yanlış anladın sanırım
Teşekkür ederim desteklediğiniz için asp.net yeni yayıldığı için pek not yok herkes sorun çekiyor en azından burdan bakıp faydalanabilirler bilgi paylaştıkca çoğalır

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:14:01 -->-> Daha önceki mesaj 11:12:03 --
şimdi arşivlerime baktımda 2008'de varmış bu tema bende. konu açıklamanı yanlış seçmişsin ozaman. şöyle diyebilirdin. "hazır tema üzerine codebehind'i ben giydirdim. alıp isteyen istediği gibi kullanabilir." böylesi daha sağlıklı olurdu
evet olabilir kısa sürede yaptığım basit bi site yazmıştım ama haklısınız