bulut57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tam olarak anlayamadım. Hergün taratın derken akşam taratınca diğer akşam tekrardan bozulacak ve tekrar mı taratmam gerekecek.

Bi kere taradığımda bozuk alanları silmez mi diyorsunuz?
Yani hdd 160 gb tarayınca 100 gb ye düşsün. Yada 50 gb ye düşsün. Ben ona da razıyım. Çünkü bilgisayarda pek bişey bulundurmam.
Hocam HDD'nizde ki GB miktarı düşmez . Bad sectör lü kısımlar kırmızı ile gösterilir. Kullandığınız Regenatör progrmaı o kırmızı noktaların bir kısmını temizler. Verilerin o kırmızı noktalara gelmesi engeller. bu işlemde HDD'nizin ömrünü biraz daha uzatır.