Bir site var ki 2 yıldır takip ederim.
Bu site;
Ne tanıtım yazısı alır.
Ne 2 yıldır konu ekler.
Ne başlık şu karakter,etiket şu kadar önem verir.Uzatır hepsini.
Ne güncel konulara önem verir.
Ne seo paketi,cart curt ile uğraşır.
Ne "250 kelime" efsanesini uygular.
Ne görsel bir teması var.
Ne adsense kurallarını uygular.
Güzel güzel karşılıklı linklerini verir.
2 yıldır ne penguenler,ne pandalar,ne geyikler gördü.
Hala dimdik ayakta,hala çatır çatır kullanıcı çekiyor.
Adamın tek yaptığı şey 2 yıldır sitesi hiç kapanmadı,ve seri bir şekilde açtığı sitelerinin birbirine karşılıklı link vermesi ile 160k backlinki var.Bilen bilir,sağlık sitesi.Tüm siteleri 3-5 ev aldırmıştır adama.
Velhasıl kelam üstümüzü başımızı parçalamaya gerek yok.Yazın aga.Sadece yazın ve yazdığınız sitelerinizi birbirine bağlayın.Gerisi efsane.