Geçeceksin şimdi bu işleri

, Gezi Parkı konusundaki mesajlarımı gördükten sonra arkadaş listenden sildin profilden? -rep attın?
Onun öncesindeki yaklaşımlarını hatırlatayım mı?
Skype kullanmıyorum, uzatmaya gerek yok benden alıntı yapmazsan sevinirim. Hosting firması değilim, 3-5 TL hosting alıp mağdur olacağına ücretsiz sağlayayım içi rahat olsun dedim bu konu sahibine yönelik bir şeydi. Senin benim güvenilirliğimi sorgulama gibi bir hakkın yok.
Seni Neden Sildiğimi Hatırlamıyorum.Konu İle İlgili Mesaj Attım.Burdan Devam Etmeyelim Özele Geçelim