şirketini gavura satmayacak bir delikanlı yerli yazılımcı çıksa da, sanallaştırma için bir panel yazsa.
tabi bir de yarım iş yapmasa.
Vmware ve Hyper-V için böyle bir çalışmam mevcut ama işlerden zaman bulamıyorum.
Java Tabanlı yapıyorum tam yetkiyle erişsin diye. Web sitesi ile yapılırsa açık çıkma oranı çok yükseliyor ve boşuna servis tüketimi gözleniyor.
Ama her ticari ürün gibi bunu da pazarlamazsan tutmayacak. O yüzden kasmıyorum.