Arkadaşlar selam
EPS formatlarını karşı tarafa EPS 10 formatında göndermem gerekiyor kaydetmiş olduğum EPS 10 formatını illustrator da açtığımda şöyle bir uyarı geliyor
Kayıt esnasında bir yanlışlık mı yapıyorum sizce ?
Diğer EPS 10 formatlarını açtığımda bu uyarı ekranı gelmiyor
Sorun sizce nerede olabilir ?