Arkadaşlar selam
EPS formatlarını karşı tarafa
EPS 10 formatında göndermem gerekiyor kaydetmiş olduğum
EPS 10 formatını illustrator da açtığımda şöyle bir uyarı geliyor
Kayıt esnasında bir yanlışlık mı yapıyorum sizce ?
Diğer
EPS 10 formatlarını açtığımda bu uyarı ekranı gelmiyor
Sorun sizce nerede olabilir ?