Evet öyle yapıyorum hocam giremiyorum ama ilk defa başıma geldi sıfırlama mailide gelmiyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:15:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:27:59 --
Halen çözemedim varmıdır yardımcı olucak?
versene kullanıcı adını bakayım hemen