hocam. coğunu okudum sayılır. yanlız neden 2012 tarih yazılı)2012de firmanız/markanı

2012 de hazırlanan bir döküman olduğu için, konularımda belirttiğim gibi dökümanlarımın çoğundan yararlandım, gerek yararlandıklarım gerek yararlanmadıklarım olsun paylaşıyorum. Umarım işinize yarar...