NOXServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modül için ödeme yaptım sizi bekliyorum
merhabalar işlerimin yogunlugu nedeniyle ancak geceleri yazıyorum . bu durum için kusura bakmayınız. aktif bilişime ticket açtım cevabını size pm olarak iletirim

saygılarla