ben super cache kullanıyorum işimide görüyor. ama w3 total cache ayarlarını düzgün yapılırsa bence super cache yazılımı geçer diye düşünüyorum.
Super Cache yi bende kullanmıştım ama inanın W3 kadar etkin değil.
Bakalım sesimizi duyan bir üstad çıkacak mı ?