Moral bozmak gibi olmasın ama 43 k web2 almış bir site çok büyük ihtimalle Penguen yemiştir.
Penguen = ani ölüm.
Toparlanma olabilir evet. Yeni konu girilir o konular bir şekilde sıralama alır vs.
Disavow sonrası zaten site droplanır. Sonrasında toparlanması bir hayli zaman alır. Asla eskisi gibi olmaz.
Benden söylemesi vakit kaybetmeden sıfır domain. 301 yapma gibi bir hataya da düşmeyin.
yani 2 yıllık emeği bir anda çöpe atın diyorsunuz ? öyle mi ?