kolaylıkla yaılır,ben anlattım herkes yapar bırakın artık boş boş konuşmayı.Demekki yapayanlar var.Demekki pin alamayanlar var.Olmasa forumlarda dolmazdı bu sorunu yaşayanlar.Lütfen sadece iş yaptıracak kişiler pm atsın.
Konuşma tarzına biraz dikkat etsen belki daha çok iş alırsın ama bu konuşma ile hiç bir güven vermiyosun ben kendi şahsıma konuşuyorum.