webilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otososyal.com'un geliştiricisi olarak, konuyu gördüğümde hem şaşırdım hem sevindim . Yani bir projenin taklidinin yapılmasının düşünülmesi bile güzel, demek ki amacıma ulaşmışım. İnsanların işine yarayacak bir proje geliştirmişim. Ama abi aklımda çok güzel bir proje var nedir ya, otososyal.com zaten yukarıdaki maddelerin tamamını yapıyor, hatta hayli fazlasını yapıyor. Nerdeyse her gün yeni bir özellik ekliyoruz sisteme

Bana sorarsan script falan yazdırma; neden?

1 - Script oldukça pahalı olacaktır, otososyal.com'da aylık en düşük paket 16 tl, yılda 12x16 hiç bişey değil, kullan gitsin
2- Facebook, youtube vb. kaynaklara bağımlı olacağı için bu sitelerde yapılan an küçük değişikliklerde(ki sıklıkla oluyor maalesef) scripti yazan adama tekrar ulaşmak zorundasın ve güncelleme almak zorundasın, bu da sana maliyet olacaktır.
3- Bu işlemler performans gerektiren işlemler, sağlam bir hatta bir kaç vds'de çalıştırırsan(kullanıcı sayısına göre) kararlı bir yapıya ulaşabilirsin. Ki otososyal olarak biz bile otomatik botlar ile ilgili gün içinde problem yaşıyoruz halen çözmek için çabalıyoruz.

Skype adresim : otososyal, merak ettiğin başka şeyler olursa ekle konuşalım. İlla yazdırcam taklit olcam diyorsan, elimden gelen fikir yardımını da yaparım Bol şans kardeşim
hocam skyp ekledim zaten amacım otososyal gibi bir şey değil sadece özelikleri açısından ona benzemisi lazım. Ayrıntılarını skyp dan verebilirim