yok kardeşim ben çok sıkıntı yaşadım, otomatik birşey güncellemiyordu falan....
doğrudur otomatık guncellestırme olmayabılır karsılasmadım
ama guvenlık konusunda cok ıyı dırekt ftp degıl kendı yaptıları ftpden baglandıgımız ıcın guvenlık olarak saglam ve 7 24 destek verınce kopamıyorum
belkı trafıgım artar dıye suspen verır gıderım dıye aylık olarak odeme yapıyorum nedense benı kaybedcek bırsey yapmadıkları ıcın sureklı orada kalıyorum oyzdende benım ıcın ıyı olarak gorunuyor