depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok kardeşim ben çok sıkıntı yaşadım, otomatik birşey güncellemiyordu falan....
doğrudur otomatık guncellestırme olmayabılır karsılasmadım

ama guvenlık konusunda cok ıyı dırekt ftp degıl kendı yaptıları ftpden baglandıgımız ıcın guvenlık olarak saglam ve 7 24 destek verınce kopamıyorum

belkı trafıgım artar dıye suspen verır gıderım dıye aylık olarak odeme yapıyorum nedense benı kaybedcek bırsey yapmadıkları ıcın sureklı orada kalıyorum oyzdende benım ıcın ıyı olarak gorunuyor