v.3 cıktı kardeşim. konusunu açmıştım ama forumun veritabanı 1 yıl gerıye gıttıgı ıcın konuda sılındı normal olarak.
http://v3.makale.liderdesign.com inceleyebilirsin.
müsait bir zamanda foruma tekrar konusunu açarım.
güzelmiş eline sağlık dostum ilki vardı bende hatırlarsan bunuda almak isterim bi güzellik yaparsan