tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihs yi diğer hostlara tek geçerim neden diyeceksiniz.

trafiğim bitmesine rağmen suspend yemıyorum aşırıda trafık kullanmıyorum en fazla 5 10 gb fazla harcarım baska host olsa anında suspend yer bu benım ıcın +

7 24 saat desteklerı var

varda var
Hocam bir ara maillerdeki ek dosyalar yüzünden 250 mb alan varken 350 yapmışım hiç bir engellemede bulunmadılar.Bu konuyu hatırlattığınız iyi oldu aklımdan çıkmış bak