Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows sever r2 sunucuma 300 mbit lik ddos saldırısı alıyorum net-sis kullanıyorum, firewall i bulunuyor ancak bu yeterli deil. Sonuc olarak makinaya dış ip adreslerden bağlantılara kapattık, bir anda saldırılar kesildi ama son 2 gündür sunucuyu kilitliyecek kadar büyük bir saldırı olmasada eskiden 450 online oyuncum varsa şimdi max 100 oyuncu girebiliyor.

Merhabalar : Size ozel mesaj gonderdim.

iyi calismalar.